21 Σεπτεμβρίου 2012
Από τον Αύγουστο 2011 έως τον Αύγουστο 2012, οι πωλήσεις "γλυκού κόκκινου κρασιού" έχουν αυξηθεί κατακόρυφα στις ΗΠΑ
στα δίκτυα κατανάλωσης κρασιών στο σπίτι (108% σε σύγκριση με την προηγούμενη περίοδο). Σύμφωνα με την εταιρεία ερευνών Nielsen, εντυπωσιακή εναλλακτική λύση στην αγορά των ΗΠΑ αποτελούν τα Μοσχάτα με επιτυχία (45%), καθώς επίσης αυξανόμενη είναι η ζήτηση για κρασιά της ποικιλίας Malbec (23%) και των bag-in-box των 3 λίτρων (14%).
Το τρέχον έτος, η ζήτηση στις ΗΠΑ για τα κρασιά που πωλούνται λιγότερο από $ 9 διατηρήθηκε σε 118 εκατομμύρια κιβώτια (-0,4% σε σύγκριση με την προηγούμενη περίοδο), ενώ οι πωλήσεις των κρασιών που πωλούνται πάνω από $ 9 αυξήθηκε στα $ 33,2 εκατομμύρια (+11,5%). Η εταιρεία ερευνών Nielsen, αναφέρει ότι η ζήτηση έχει αυξηθεί ειδικότερα για τα κρασιά τιμές μεταξύ $ 9 και $ 12 (13%). Τα ροζέ κρασιά που πωλούνται περισσότερο από $ 8 αυξήθηκαν κατά 17%. Τα στοιχεία αυτά επιβεβαιώνουν την άνοδο της «αριστοκρατικής ζήτησης» στις ΗΠΑ.