Εκτύπωση

13 Δεκεμβρίου 2010

Ηνωμένες Πολιτείες: Οι υποσχέσεις των αριθμών στην αγορά των ΗΠΑ

Ο υπό εξυγίανση, γίγαντας της αυστραλιανής μπύρας και κρασιών Foster’s διχάζεται για την παραμονή του στην Αυστραλία, ιστορική έδρα του, και στο να κερδίσει τις Ηνωμένες Πολιτείες, όπου πραγματοποιεί σήμερα το μεγαλύτερο μέρος των εσόδων του (49% έναντι 29% στην Αυστραλία και στη Νέα Ζηλανδία).

H αύξηση περιθωρίων, είναι περισσότερο αισιόδοξη για τις ΗΠΑ, όπου η μέση κατανάλωση του οίνου ανήλθε σε 12,6 λίτρα ανά κάτοικο ανά έτος, έναντι 22,5 λίτρων στην Αυστραλία και 53,1 λίτρων στη Γαλλία, αγορές ήδη πιο ώριμες. Στις ΗΠΑ, η κατηγοριοποίηση της αγοράς των αλκοολούχων ποτών εμφανίζει ένα υψηλό ποσοστό απεχόντων, για θρησκευτικούς ή άλλους λόγους (43%), και ένα μεγαλύτερο ποσοστό καταναλωτών αλκοολούχων ποτών που δεν πίνουν κρασί, (27% πίνουν μόνο μπύρα και αλκοολούχα ποτά). Ωστόσο, ο πληθυσμός που ενδιαφέρεται για την βιομηχανία οίνου διαθέτει πολύτιμους πόρους: ο πυρήνας της κατανάλωσης οίνου στις ΗΠΑ αντιπροσωπεύει το 16% της αγοράς και αυξάνεται σταθερά από το 2000 (10%). Ο πληθυσμός αυτός αγοράζει το 91% των οίνων που πωλούνται στην αγορά των ΗΠΑ. Όσο για τους περιστασιακούς πότες κρασιού, αυτοί αντιπροσωπεύουν το 14% των καταναλωτών και μόνο το 9% των πωλήσεων οίνου, αποτελούν δε τον στόχο των οινοποιείων ώστε να εξελιχθούν σε σταθερούς καταναλωτές .