12 Μαρτίου 2019
Οι γαλλικοί συνεταιρισμοί και η ψηφιακή πρόκληση
Η CCVF (Συνομοσπονδία οινοποιητικών συνεταιρισμών Γαλλίας) προκηρύσσει τέταρτο διαγωνισμό μετά τους αντίστοιχους για τις εγκαταστάσεις των συνεταιρισμών το 2015, τον οινικό τουρισμό το 2016 και της Αειφόρου Ανάπτυξης το 2018.
Κάθε συνεταιρισμός μπορεί να αναδείξει τις ψηφιακές του καινοτομίες, ενώ το βραβείο συνεργατισμού μπορεί επίσης να χρησιμεύσει ως πηγή έμπνευσης για άλλες δομές.
Με ανακοίνωση προς τους συνδεδεμένους αμπελοκαλλιεργητές, ο διαγωνισμός ψηφιακής μετάβασης προκηρύχθηκε πριν μερικές μέρες από την CCVF. Μέχρι τις 15 Μαΐου 2019, οι υποψήφιοι μπορούν να υποβάλουν φάκελο σε τρεις κατηγορίες ψηφιακών εργαλείων που θα εφαρμοσθούν για μια 5ετία και αφορούν: τις τεχνικές συσκευές (παρακολούθηση από το αμπέλι έως την οινοποίηση), το εμπόριο (σχέσεις με τις αγορές) και τον άνθρωπο (σχέσεις μεταξύ μελών και συνεταιρισμών). Ένα ειδικό βραβείο προκηρύσσεται με θέμα την επικοινωνία και αντικείμενο την πραγματοποίηση ενός σύντομου βίντεο για κινητά τηλέφωνα, υποστηρικτά του οινοποιείου / συνεταιριστικής ένωσης, που θα τονίζει ότι αυτό το επιχειρηματικό μοντέλο τους στηρίζει θετικά καθημερινά, όπως καθορίζεται από τους κανόνες του διαγωνισμού.
Ανοιχτός σε όλα τα μέλη της CCVF, ο διαγωνισμός αυτός θα δώσει συμβολικά βραβεία (ένα τρόπαιο, πολλά κρασιά και παρουσίαση των νικητών στα εργαλεία επικοινωνίας). Ο στόχος του διαγωνισμού είναι τόσο να δημιουργήσει μια πρόκληση ώστε να διαχυθούν καινοτόμες ιδέες. Τα νικητήρια βραβεία θα ανακοινωθούν στο επόμενο συνέδριο της CCVF στο Marciac από τις 26 έως τις 29 Ιουνίου.