2008 - Oι γυναίκες, ο νέος στόχος σε αντιαλκοολική καμπάνια:
Νέα αντιαλκοολική καμπάνια προωθείται στην Αγγλία με στόχο τις γυναίκες. Η ύψους 10 εκ. £ καμπάνια, επιδιώκει την απόκτηση επίγνωσης όσον αφορά τις μονάδες αλκοόλ στα κλασσικά ποτά και προειδοποιεί τις γυναίκες για ζητήματα υγείας, όσον αφορά την υπερβολική κατανάλωση αλκοόλ. Η καμπάνια προειδοποιεί ότι ένα ποτήρι κρασί δε σημαίνει 1 μονάδα αλκοόλ απαραίτητα. Σύμφωνα με νέο νόμο, ένα μικρό ποτήρι κρασί (125 ml) υπολογίζεται ως 1.5 μονάδες ενώ ένα μέτριο ποτήρι (175 ml) ως 2 μονάδες. Αυτή η καμπάνια υλοποιείται με αφορμή τα αποτελέσματα έρευνας της Εθνικής Στατιστικής Υπηρεσίας σύμφωνα με την οποία οι θάνατοι από αλκοόλ διπλασιάστηκαν, στην Αγγλία μεταξύ 1991-2006. Ωστόσο συζητάται κατά πόσο οι γυναίκες πρέπει να είναι ο στόχος, αφού οι θάνατοι στους άνδρες είναι 18,3% ανά 100.000 κατοίκους, ποσοστό που είναι το διπλάσιο απ’ ότι στις γυναίκες. Οι άνδρες καταναλώνουν πολύ περισσότερο κρασί. Το 2006 οι άνδρες κατανάλωσαν 18,7 μονάδες, ενώ οι γυναίκες 9 μονάδες, μεγέθη που προκαλούν ερωτηματικά για το στόχο της εκστρατείας.