20 Νοεμβρίου 2012
«Mε μεγάλη επιτυχία στέφθηκε η παρουσία της Ομάδας COOP WINES OF GREECE στην Δ.Ε. 9th INTERWINE 2012 (Καντόνα, Λ.Δ. της Κίνας)»
Η παρουσία της Ομάδας COOP WINES OF GREECE στο επαγγελματικό κοινό της Νότιας Κίνας (κι όχι μόνο) κατά τις ημερομηνίες
14‐16/11/2012 έγινε πόλος έλξης για τους επισκέπτες της Διεθνούς Έκθεσης, 9η INTERWINE 2012 αφού κατά κοινή ομολογία το ύφος του περιπτέρου και το brand της Ομάδας, προσέλκυσαν και έπεισαν το κοινό της Έκθεσης ότι αντιπροσωπεύουν σε βάθος και έκταση, ένα σημαντικό κομμάτι του ελληνικού αμπελώνα, αλλά κυρίως ότι αποτελούν μία αδιάσπαστη ομάδα με συνοχή και προοπτικές επέκτασης.
Η Ομάδα Coop Wines of Greece, ακολουθώντας ένα πυκνό και ποικίλο πρόγραμμα εκδηλώσεων υπό την επιμέλεια του Πρεσβευτή οίνου που έχει ανακηρύξει η Ομάδα, προέβη στις παρακάτω εκδηλώσεις:
1. Συμμετοχή στη Δ.Ε. 9th INTERWINE 2012 μέσω ομαδικού περιπτέρου της Ομάδας COOP WINES OF GREECE.
2.Επίσημο Press Conference με τίτλο «COOP WINES OF GREECE – BRAND LAUNCH CEREMONY» το πρωί της 14ης Νοεμβρίου 2012.
3. Επίσημο Wine Tasting με τίτλο «COOP WINES OF GREECE – WINE TASTING» το πρωί της 15ης Νοεμβρίου 2012.
4. Επίσημο Wine Tasting Δείπνο με τίτλο «COOP WINES OF GREECE – BRAND LAUNCH CEREMONY» το βράδυ της 15ης Νοεμβρίου 2012
5. Επαφές με θετικά αποτελέσματα με σημαντικούς και μεγάλους αγοραστές
Οι προαναφερθείσες ενέργειες, το προωθητικό υλικό και η επαφή με το επαγγελματικό κοινό στηρίχτηκε στα ακόλουθα σημεία, τα οποία δίνουν μία βαθύτερη, ουσιαστική και διαφορετική υπόσταση στο brand name «COOP WINES OF GREECE»:
1.Οινικά προϊόντα υψηλής ποιότητας ‐ επιπέδου ΠΟΠ και ΠΓΕ που παράγονται σε περιοχές με μακραίωνη ιστορία και οινική παράδοση.
2. Οινικά προϊόντα που προέρχονται από περιοχές μοναδικού κάλλους, που σέβονται την υγεία του τελικού καταναλωτή και το περιβάλλον με έμφαση στην «φυσικότητα» του τρόπου παραγωγής των προϊόντων τους.
3. Οι Συνεταιρισμοί δε στοχεύουν στην επίτευξη κέρδους για τη διατήρηση πολυτελούς επιπέδου διαβίωσης των μελών τους.
Το κέρδος τους εξασφαλίζει ότι, ο «απλός» αγρότης θα συνεχίσει να έχει ένα αποδεκτό βιοτικό επίπεδο και να ασχολείται με την ελληνική ύπαιθρο. Επίσης, εξασφαλίζουν τη συνέχεια και τη διατήρηση των παραδόσεων και της ιστορίας της ελληνικής υπαίθρου.
Για την κουλτούρα των κινέζων ενδιαφερόμενων τα σημεία αυτά ήταν εύληπτα, αποδεκτά και σημαντικά και αυτό έγινε εμφανές από το ενδιαφέρον των ΜΜΕ και των συμμετεχόντων στις εκδηλώσεις καθώς, επίσης, και από την αυξημένη επισκεψιμότητα του ομαδικού περιπτέρου μετά από κάθε εκδήλωση. Το ομαδικό περίπτερο των COOP WINES OF GREECE κατάφερε να αποσπάσει αριθμό επισκεπτών αντίστοιχο εκείνου ομαδικών περιπτέρων χωρών και περιοχών με μεγαλύτερη διείσδυση και εντονότερη παρουσία στην κινεζική αγορά (π.χ. Γαλλία, Ιταλία, Ισπανία, Rioja, Bordeaux).
Το ομαδικό περίπτερο λειτούργησε ως «Οργανισμός» καθ’όλη τη διάρκεια της έκθεσης, ενώ οι εκπρόσωποι των Συνεταιρισμών παρουσίασαν μοναδική επαγγελματική συνοχή στην προσπάθειά τους να βοηθήσουν τους επισκέπτες να «ανακαλύψουν» τα συνεταιριστικά κρασιά. Οι επισκέπτες συνειδητοποίησαν ότι τα «COOP WINES OF GREECE» δεν είναι μία ένωση «άσπονδων» φίλων, αλλά ένα brand name που πρεσβεύει ποιοτικά ελληνικά οινικά προϊόντα, τα μέλη του οποίου αλληλοσυμπληρώνονται και όλα μαζί δίνουν μια αίσθηση σιγουριάς, εμπιστοσύνης και ενιαίας δύναμης.
Η συνολική παρουσία κρίνεται ως εξαιρετικά θετική αφού στο Wine Tasting εκτός από την αποδοχή των δοκιμαστών στους επιλεγμένους οίνους (με αξιοσημείωτη αποδοχή στους λευκούς οίνους!!!), αναπτύχθηκαν εύκολα διαπροσωπικές σχέσεις, λόγω μιας διαφαινόμενης συγγένειας με την κουλτούρα των Κινέζων, που κατέληξαν σε κλείσιμο συμφωνιών.
Η Ομάδα δείχνει ότι έχει συνειδητοποιήσει τις δυνατότητές της, ενώ έχει όλη τη διάθεση και την ικανότητα να συνεχίσει πιο ενωμένα, οργανωμένα και δυναμικά την υλοποίηση του προγράμματος που υλοποιείται στο πλαίσιο της ΚΟΑ Οίνου.