25 Αυγούστου 2014
Όποιος ξέρει να πίνει, ξέρει να ζει: νέα ισπανική καμπάνια για τη διαφήμιση των κρασιών της
"Μια έντονη εβδομάδα στο εργαστήριο, ένα χειμερινό ηλιόλουστο Σάββατο, μια εμπειρία στην αρένα, τέσσερις φίλοι και ένα τραπέζι σε ένα μπαρ δίπλα στη θάλασσα ... Και ένα ποτήρι κρασί από την κάβα! "Αυτή είναι η συνταγή της Amalia Lafuente, Καθηγήτριας Ιατρικής στο Πανεπιστήμιο της Βαρκελώνης για να απολαύσετε ένα ποτήρι κρασί, σύμφωνα με την τελευταία ισπανική καμπάνια «Όποιος ξέρει να πίνει, ξέρει να ζει». Η καμπάνια λανσάρεται από τον κλάδο οίνου της Ιβηρικής και επιδοτείται από το ισπανικό Υπουργείο Γεωργίας και την Ευρωπαϊκή Επιτροπή. Αδιανόητο για τη Γαλλία (λόγω του νόμου Evin), το μήνυμα εμφανίζει “θετική προοπτική στον συνδυασμό του κρασιού με το φαγητό, με τη διασκέδαση και την απόλαυση της ζωής”, ενώ στόχος είναι οι Ισπανοί ηλικίας 25 έως 50 ετών.
Από το 2012, το σχέδιο επικοινωνίας δεν έχει αλλάξει: οι πρεσβευτές είναι "συνταγές" για να συνοδευτεί το κρασί. Το νέο στο 2014 είναι η έναρξη αυτό το καλοκαίρι ενός παιχνιδιού Trivial Pursuit με αντικείμενο το κρασί: το Triviño. (Διαθέσιμο σε απευθείας σύνδεση και μέσω εφαρμογής κινητού), το παιχνίδι διαθέτει εξερεύνηση ονομασιών και ποικιλιών για τον ισπανικό αμπελώνα.