Για λεπτομέρειες πατήστε ΕΔΩ


keosoe

Εκτύπωση
PDF

17 Φεβρουαρίου 2016

Τρεις τάσεις στην κατανάλωση κρασιού στις ΗΠΑ

Επικεφαλής του γαλλικού τμήματος του αμερικανικού περιοδικού Wine Enthusiast, ο Roger Voss ανέλυσε, στις 16 Φεβρουαρίου στο συνέδριο Vinisud, τις μεθόδους αγοράς οίνου στις ΗΠΑ, οι οποίες οι οποίες υποδηλώνουν ταυτόχρονα και τάσεις. Πρόκειται για κύρια μεθοδολογία και όχι για μέσα προειδοποιεί, σημειώνοντας ότι δεν υπάρχει μία αλλά 50 αγορές στις Ηνωμένες Πολιτείες και σε κάθε πολιτεία, "οφείλετε να βρείτε τις διαφορές στον τρόπο διείσδυσης, την εποχικότητα, τα επίπεδα της γνώσης ... "

 

Λαμβάνοντας υπ’ όψιν την σημασία των γυναικών

"Ξεχάστε την ιδέα ότι η αγορά κυριαρχείται από άνδρες που επιδιώκουν να φτιάξουν τεράστιες κάβες. Οι γυναίκες εκτιμούν το κρασί και γίνονται πράγματι φορέας πωλήσεων " υποστηρίζει η Lauren Buzzeo, υπεύθυνη γευσιγνωσίας στο Wine Enthusiast, προσθέτοντας ότι "στις Ηνωμένες Πολιτείες, οι γυναίκες είναι οι πρώτες αγοράστριες κρασιών".

Τον Ιούνιο του 2015, μια έρευνα του WMC εκτιμά ότι το 47% των Αμερικανών αγοράζουν κρασιά για κατανάλωση στο σπίτι, 27% που αγοράζουν είναι μόνοι και 21% αφορούν αγορές για συγκεντρώσεις ... Επιπλέον, ο γυναικείος πληθυσμός καταναλώνει περισσότερο κρασί (57%) από τους άνδρες (43%).

Σε όρους μάρκετινγκ, οι γυναίκες είναι πιο τολμηρές, "δεν συνδέονται στενά με τα σήματα, αλλά είναι ανοιχτές σε διαφορετικά στυλ κρασιού και συσκευασίας", αναφέρει η Lauren Buzzeo.

 

Η μεταβατική γενεά των Millennials

Γεννήθηκαν μεταξύ 1977 και 1994, οι Millennials καταναλώνουν το 35% του όγκου στις Ηνωμένες Πολιτείες. Επίσης οι baby boomers μείωσαν την κατανάλωσή τους κάτω από το 25%. "Η δουλειά σου ως παραγωγός οίνου είναι να προσελκύσεις την προσοχή τους. Θα πρέπει να μιλήσεις στην γλώσσα τους", προτρέπει ο Roger Voss. Εξ ου και η σημασία της παρουσίας στο panel των κοινωνικών δικτύων και η σημασία να έχουν την ιστοσελίδα τους ενημερωμένη με ελκυστικές εικόνες και λίγα λόγια που σου δίνουν την επιθυμία να μάθεις περισσότερα.

Οι πίσω ετικέτες δεν πρέπει να αμελούν να δίνουν περισσότερες πληροφορίες, και να ελκύουν για αγορά. "Στους Αμερικανούς καταναλωτές δεν αρέσει να τους λένε τι να κάνουν. Εκτιμούν ότι τους αφήνει ελευθερία επιλογής και είναι πρόθυμοι για συμβουλές συνδυασμού φαγητού και κρασιού" συνοψίζει η Lauren Buzzeo.

"Έχοντας ένα άνετο εισόδημα και χωρίς ακόμα οικογενειακή ζωή, οι millennials οδηγούν τις τάσεις και θα το κάνουν και τα επόμενα χρόνια. Θα δούμε την επόμενη γενιά (η iGeneration) να ακολουθεί τη μόδα των Millennials ", ανακοίνωσε ο Roger Voss.

 

Η έκρηξη των αφρωδών οίνων

"Το Prosecco έγινε το νέο Pinot Grigio, αλλά αυτό δεν θα διαρκέσει," ανακοίνωσε ο Roger Voss. Σήμερα, το Prosecco αντιπροσωπεύει το 14% των όγκων στην αγορά των ΗΠΑ, ακολουθούμενα από τα Μοσχάτα (9%) και τις σαμπάνιες (4%), ενώ τα κρασιά των ΗΠΑ έχουν το προβάδισμα (56%). Με μια αύξηση της τάξης του 36% το 2015, «το Prosecco εξακολουθεί να οδηγεί την εκθετική αύξηση, αλλά η αυξανόμενη παλίρροια σηκώνει όλες τις βάρκες» (+ 16%) προσθέτει η Lauren Buzzeo.

Στις Ηνωμένες Πολιτείες, η τάση για τους αφρώδεις οίνους διακρίνεται από κάποια βεβήλωση της κατανάλωσής τους, που πραγματοποιείται περισσότερο από την επιθυμία της κατανάλωσης στις εορταστικές εκδηλώσεις.

"Η κατανάλωση των αφρωδών είναι πιο casual παρά επίσημη διαδικασία" συνοψίζει ο Roger Voss.

 

 

ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΑΜΠΕΛΟΥΡΓΙΑΣ 23-24 ΜΑΙΟΥ


ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΣΥΝΕΔΡΙΟΥ

ΟΙ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ ΤΩΝ ΕΙΣΗΓΗΤΩΝ ΤΟΥ ΣΥΝΕΔΡΙΟΥ

1. Αμπελουργία και Οινοποιία : «ΜΑΖΙ ΚΑΙ ΜΠΡΟΣΤΑ» ή «ΜΟΝΟΙ ΚΑΙ ΠΙΣΩ» (Κωνσταντίνα Σπυροπούλου, Πρόεδρος ΕΔΟΑΟ - Οινοποιός)

2.Σκοπός , αποδέκτες, όροι και προϋποθέσεις βιωσιμότητας και ανταγωνιστικότητας της αμπελοκαλλιέργειας στην Ελλάδα (Κώστας Ευσταθίου, Αντιπρόεδρος ΕΔΟΑΟ)

3. Η αμπελοκαλλιέργεια, στον κόσμο, στην Ευρώπη , στην Ελλάδα(Παύλος Καρανικόλας, Αναπληρωτής καθηγητής ΓΠΑ)

4. Διαρθρωτικά χαρακτηριστικά της ελληνικής αμπελουργίας - υφιστάμενη κατάσταση - Συμπεράσματα (Παρασκευάς Κορδοπάτης, Διευθυντής ΚΕΟΣΟΕ)

5. Αντιπροσωπευτικά παραδείγματα οικονομικών αποτελεσμάτων σε διαφορετικές αμπελουργικές ζώνες(Σταμάτης Γεωργάκης, Πρόεδρος ΑΣ Κορωπίου)

6. Πολιτικές γης, δίκαιο διαδοχής, χωροταξικό χρήσεων γης – Το γαλλικό παράδειγμα (Θεόδωρος Γεωργόπουλος , Καθηγητής Πανεπιστημίου Reims, Διευθυντής Σ.Ε.Ο)

7. Χρηματοδότηση και χρηματοδοτικά εργαλεία αγροτικού τομέα (Νικόλαος Ντζιαχρήστας, Commercial Banking Director Τράπεζας Πειραιώς)

8. Πολιτικές δημιουργίας συλλογικών σχημάτων για την αντιμετώπιση των διαρθρωτικών αδυναμιών και για την επίτευξη οικονομιών κλίμακος. (Μόσχος Κορασίδης ,Γενικός Διευθυντής ΕΘΕΑΣ)

9. ΖΟΙΝΟΣ ΑΕ, ΕΑΣ Θηραϊκών Προϊόντων, ΑΟΣ Τυρνάβου και ΕΟΣ Σάμου , επιτυχημένα μοντέλα συνεταιρισμών βασισμένα στις ανάγκες των παραγωγών (Θεόδωρος Χαρμπής , Διευθυντής Παραγωγής ΕΟΣ Σάμου)

10. Προϋποθέσεις επιτυχούς ενασχόλησης νέων ανθρώπων με την αμπελουργία (Γιώργος Τσινίδης , Γεωπόνος , MSc Αμπελουργίας Οινοποιίας, Διευθυντής αμπελώνα οινοποιίας Κεχρή)

11. Βιώσιμη εκμετάλλευση οικογενειακού τύπου– χαρακτηριστικά (Χαρούλα Σπινθηροπούλου, Γεωπόνος, Οινολόγος, Δρ Αμπελουργίας)

12. Ανταγωνιστική αμπελουργία (Γραπτή παρέμβαση Γιάννη Βογιατζή, Προέδρου Συνδέσμου Ελληνικού Οίνου)

13. Έρευνα – καινοτομία- αμπελουργία ακριβείας.  Η εφαρμογή τους στον αμπελουργικό τομέα , θεωρία και πράξη.(Σεραφείμ Θεοχάρης, Δρ. Αμπελουργίας ΑΠΘ)

14. Έρευνα – καινοτομία- αμπελουργία ακριβείας. Η εφαρμογή τους στον αμπελουργικό τομέα , θεωρία και πράξη. (Εμορφίλη Μαυρίδου ,  Χημικός Μηχανικός, MSc Αμπελουργίας Οινολογίας , Κτήμα Άλφα)

15. Αναπτυξιακή αμπελουργία, κλιματική κρίση και ελληνικός αμπελώνας (Μανόλης Σταυρακάκης, Ομότιμος καθηγητής Γ.Π.Α.)

17. Η φιλοσοφία και οι επιδιώξεις της νέας ΚΑΠ 2023-2027 (Νικόλαος Μανέτας, Προϊστάμενος ΕΥΔ ΣΣ ΚΑΠ)

18. Tομεακά προγράμματα αμπελοοινικού τομέα, στο πλαίσιο του Στρατηγικού Σχεδίου της ΚΑΠ 2023 – 2027 (Αλεξάνδρα Πετροπούλου, Προϊσταμένη τμήματος Αμπέλου Οίνου και Αλκοολούχων ποτών Υπ.Α.Α.Τρ)

19. Η αξιοποίηση των εργαλείων του Πυλώνα ΙΙ της ΚΑΠ, από τον Αμπελοοινικό Τομέα. (Χαράλαμπος Μουλκιώτης ,Στέλεχος Μονάδας Παρακολούθησης Παρεμβάσεων Πυλώνα Ι,ΕΥΕ ΑΕΤΠ)

20. Οικολογικά Σχήματα αντί Πρασινίσματος (Παναγιώτα Παπαλουκοπούλου ,Προϊσταμένη Μονάδας Περιβάλλοντος και Κλιματικής Αλλαγής, ΕΥΕ ΑΕΤΠ)

21. Νέοι Γεωργοί (Κλεοπάτρα Πανοπούλου , Στέλεχος Μονάδας Ενισχύσεων στις Γεωργικές Εκμεταλλεύσεις, ΕΥΕ ΠΑΑ)

22. Ομάδες Παραγωγών (Αθανασία Μερεμέτη, Προϊσταμένη Μονάδας Συνεργασίας και Καινοτομίας, ΕΥΕ ΠΑΑ)

22a. Επιχειρησιακές Ομάδες-Συνεργασία (Αθανασία Μερεμέτη, Προϊσταμένη Μονάδας Συνεργασίας και Καινοτομίας, ΕΥΕ ΠΑΑ)

23. Σύνοψη συμπερασμάτων Συνεδρίου






Επιστημονική Συνεδρία

Ημερίδα για τον Αττικό αμπελώνα

19/12/2022

Εισήγηση Μάρκου Χρήστου, Προέδρου της ΚΕΟΣΟΕ

Εισήγηση Κ. Μπινιάρη, Αναπληρ. Καθηγήτρια ΓΠΑ

Εισήγηση Δ. Γραμματικού, ΥΠΑΑΤ

Εισήγηση Σ. Γεωργάκη, Πρόεδρος ΑΟΣ Κορωπίου


Κλωνική επιλογή στην ελληνική αμπελουργία

Οι παρουσιάσεις των εισηγητών και των παρεμβάσεων στην Επιστημονική Συνεδρία που διοργάνωσε η ΚΕΟΣΟΕ σε συνεργασία με τα Εργαστήρια Αμπελολογίας του Γ.Π.Α. και Αμπελουργίας του Α.Π.Θ. στο Γεωπονικό Παν. Αθηνών, στις 14 Φεβρουαρίου 2020

Εισήγηση Ν. Νικολάου Καθηγητή ΑΠΘ

Εισήγηση Κ. Μπινιάρη Επίκ. Καθηγήτρια ΓΠΑ

Εισήγηση Μ. Σταυρακάκη Ομότ. Καθηγητή ΓΠΑ

Παρέμβαση Ε. Χρυσικοπούλου

Παρέμβαση Ν. Δάλπη

Oι 7 συνεταιριστικές αρχές

Ισολογισμός 2014

ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΤΥΠΟΥ

στις 10/12/2012

ΑΓΟΡΑ - ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΦΥΤΕΥΣΗΣ

ΔEITE TO VIDEO

Δείτε τα πρακτικά της ημερίδας:

Hμερίδα Castelmaure

Συνδεδεμένοι Xρήστες

Έχουμε 181 επισκέπτες συνδεδεμένους