Για λεπτομέρειες πατήστε ΕΔΩ


keosoe

Εκτύπωση
PDF

17 Μαρτίου 2016

Έξι αναδυόμενες τάσεις για το marketing στο κρασί



Η Lulie Halstead, διευθυντής του Wine Intelligence, παρουσίασε στις 15 Μαρτίου στην Prowein, έξι αναδυόμενες τάσεις στον κόσμο της κατανάλωσης. Στόχος να δώσει ιδέες στον κόσμο του κρασιού.

Ποιες τάσεις αναδύονται στον τομέα του marketing κρασιού; Το Wine Intelligence εντόπισε έξι τάσεις για να εμπνευστούν οι επισκέπτες της Prowein.

Παραμετροποίηση

Παρούσα ήδη στο χώρο της μόδας το pret-a-porter και κυρίως στα παπούτσια, η παραμετροποίηση ανταποκρίνεται σε μια ανάγκη για την εξατομίκευση των προτιμήσεων του καταναλωτή. Η παραμετροποίηση στοχεύει ώστε να δημιουργηθούν μοναδικά προϊόντα ανταποκρινόμενα στην εικόνα του αγοραστή. Ορισμένες εταιρείες το έχουν κατανοήσει και προσφέρουν ήδη ετικέτες με την ταυτότητα του πελάτη.

Διαφάνεια

Σκοπό αποτελεί η μεταβίβαση ενός σαφούς μηνύματος προς τον καταναλωτή, ιδίως όσον αφορά τις τιμές. Σήμερα έχουν πολλαπλασιαστεί τα μέσα πληροφόρησης μέσω των κινητών τηλεφώνων και οι καταναλωτές μπορούν τώρα να προβαίνουν σε συγκρίσεις. Η διαφάνεια ισχύει και για την ιχνηλασιμότητα, καθώς και για πληροφορίες σχετικά με τις συνθήκες μεταφοράς και αποθήκευσης.

Ευημερία

Η ευημερία δεν αφορά μόνο τη φυσική σωματική κατάσταση, αλλά και την κοινωνική θέση. Οι καταναλωτές βρίσκονται σε αναζήτηση μιας ισορροπημένης ζωής, χωρίς παραχωρήσεις για τις στιγμές χαλάρωσης και ευθυμίας. Πολλά διατροφικά προϊόντα απεικονίζουν αυτή την τάση, όπως η μπύρα με γεύση τσαγιού.

Το μικρότερο

Ικανοποιεί τις ανάγκες της γενιάς των «Millennials» η οποία αναζητά συσκευασίες προσαρμοσμένες στον πιο νομαδικό τρόπο ζωής τους και ευθυγραμμίζονται με το πορτοφόλι τους. Στην Αυστραλία, ένα κατάστημα κρασιού μπορεί να πωλεί μόνο το μισό μπουκάλι κρασιού. Στην Γαλλία, το Wine in Tube επιτρέπει να αγοράσεις το ισοδύναμο ενός ποτηριού κρασί. "Αυτό το είδος της συσκευασίας μπορεί να δημιουργήσει προστιθέμενη αξία", αναφέρει η Lulie Halstead του Wine Intelligence. Πράγματι, αυτές οι μικρές συσκευασίες συχνά πωλούνται ακριβότερα από την κανονική συσκευασία.

Η στιγμή

Ο καταναλωτής δεν θέλει να περιμένει και θέλει να εξυπηρετηθεί αμέσως. Εδώ αναφέρεται η περίπτωση με την άμεση παράδοση των αγαθών που παραγγέλθηκαν μέσω του Διαδικτύου. Στο χώρο της εστίασης, οι εφαρμογές των κινητών τηλεφώνων επιτρέπουν να πληρωθεί ο λογαριασμός το συντομότερο και ο καταναλωτής απαιτεί να μην περιμένει.

Εξειδίκευση

Αυτή η τάση αναφέρεται στο γεγονός ότι ο καθένας από εμάς είναι προικισμένος για κάτι συγκεκριμένο και δεύτερον ότι ο καταναλωτής αισθάνεται χαμένος από την ποικιλία των προσφορών. Τα εστιατόρια προσφέρουν ένα πολύ μικρό κατάλογο κρασιών ή εξειδικευμένο γύρω από ένα μόνο προϊόν, όπως π.χ. με ποιο κρασί καταναλώνεται ένα συγκεκριμένο φαγητό (ακόμη και με ένα τηγανητό αυγό).

 

 

ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΑΜΠΕΛΟΥΡΓΙΑΣ 23-24 ΜΑΙΟΥ


ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΣΥΝΕΔΡΙΟΥ

ΟΙ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ ΤΩΝ ΕΙΣΗΓΗΤΩΝ ΤΟΥ ΣΥΝΕΔΡΙΟΥ

1. Αμπελουργία και Οινοποιία : «ΜΑΖΙ ΚΑΙ ΜΠΡΟΣΤΑ» ή «ΜΟΝΟΙ ΚΑΙ ΠΙΣΩ» (Κωνσταντίνα Σπυροπούλου, Πρόεδρος ΕΔΟΑΟ - Οινοποιός)

2.Σκοπός , αποδέκτες, όροι και προϋποθέσεις βιωσιμότητας και ανταγωνιστικότητας της αμπελοκαλλιέργειας στην Ελλάδα (Κώστας Ευσταθίου, Αντιπρόεδρος ΕΔΟΑΟ)

3. Η αμπελοκαλλιέργεια, στον κόσμο, στην Ευρώπη , στην Ελλάδα(Παύλος Καρανικόλας, Αναπληρωτής καθηγητής ΓΠΑ)

4. Διαρθρωτικά χαρακτηριστικά της ελληνικής αμπελουργίας - υφιστάμενη κατάσταση - Συμπεράσματα (Παρασκευάς Κορδοπάτης, Διευθυντής ΚΕΟΣΟΕ)

5. Αντιπροσωπευτικά παραδείγματα οικονομικών αποτελεσμάτων σε διαφορετικές αμπελουργικές ζώνες(Σταμάτης Γεωργάκης, Πρόεδρος ΑΣ Κορωπίου)

6. Πολιτικές γης, δίκαιο διαδοχής, χωροταξικό χρήσεων γης – Το γαλλικό παράδειγμα (Θεόδωρος Γεωργόπουλος , Καθηγητής Πανεπιστημίου Reims, Διευθυντής Σ.Ε.Ο)

7. Χρηματοδότηση και χρηματοδοτικά εργαλεία αγροτικού τομέα (Νικόλαος Ντζιαχρήστας, Commercial Banking Director Τράπεζας Πειραιώς)

8. Πολιτικές δημιουργίας συλλογικών σχημάτων για την αντιμετώπιση των διαρθρωτικών αδυναμιών και για την επίτευξη οικονομιών κλίμακος. (Μόσχος Κορασίδης ,Γενικός Διευθυντής ΕΘΕΑΣ)

9. ΖΟΙΝΟΣ ΑΕ, ΕΑΣ Θηραϊκών Προϊόντων, ΑΟΣ Τυρνάβου και ΕΟΣ Σάμου , επιτυχημένα μοντέλα συνεταιρισμών βασισμένα στις ανάγκες των παραγωγών (Θεόδωρος Χαρμπής , Διευθυντής Παραγωγής ΕΟΣ Σάμου)

10. Προϋποθέσεις επιτυχούς ενασχόλησης νέων ανθρώπων με την αμπελουργία (Γιώργος Τσινίδης , Γεωπόνος , MSc Αμπελουργίας Οινοποιίας, Διευθυντής αμπελώνα οινοποιίας Κεχρή)

11. Βιώσιμη εκμετάλλευση οικογενειακού τύπου– χαρακτηριστικά (Χαρούλα Σπινθηροπούλου, Γεωπόνος, Οινολόγος, Δρ Αμπελουργίας)

12. Ανταγωνιστική αμπελουργία (Γραπτή παρέμβαση Γιάννη Βογιατζή, Προέδρου Συνδέσμου Ελληνικού Οίνου)

13. Έρευνα – καινοτομία- αμπελουργία ακριβείας.  Η εφαρμογή τους στον αμπελουργικό τομέα , θεωρία και πράξη.(Σεραφείμ Θεοχάρης, Δρ. Αμπελουργίας ΑΠΘ)

14. Έρευνα – καινοτομία- αμπελουργία ακριβείας. Η εφαρμογή τους στον αμπελουργικό τομέα , θεωρία και πράξη. (Εμορφίλη Μαυρίδου ,  Χημικός Μηχανικός, MSc Αμπελουργίας Οινολογίας , Κτήμα Άλφα)

15. Αναπτυξιακή αμπελουργία, κλιματική κρίση και ελληνικός αμπελώνας (Μανόλης Σταυρακάκης, Ομότιμος καθηγητής Γ.Π.Α.)

17. Η φιλοσοφία και οι επιδιώξεις της νέας ΚΑΠ 2023-2027 (Νικόλαος Μανέτας, Προϊστάμενος ΕΥΔ ΣΣ ΚΑΠ)

18. Tομεακά προγράμματα αμπελοοινικού τομέα, στο πλαίσιο του Στρατηγικού Σχεδίου της ΚΑΠ 2023 – 2027 (Αλεξάνδρα Πετροπούλου, Προϊσταμένη τμήματος Αμπέλου Οίνου και Αλκοολούχων ποτών Υπ.Α.Α.Τρ)

19. Η αξιοποίηση των εργαλείων του Πυλώνα ΙΙ της ΚΑΠ, από τον Αμπελοοινικό Τομέα. (Χαράλαμπος Μουλκιώτης ,Στέλεχος Μονάδας Παρακολούθησης Παρεμβάσεων Πυλώνα Ι,ΕΥΕ ΑΕΤΠ)

20. Οικολογικά Σχήματα αντί Πρασινίσματος (Παναγιώτα Παπαλουκοπούλου ,Προϊσταμένη Μονάδας Περιβάλλοντος και Κλιματικής Αλλαγής, ΕΥΕ ΑΕΤΠ)

21. Νέοι Γεωργοί (Κλεοπάτρα Πανοπούλου , Στέλεχος Μονάδας Ενισχύσεων στις Γεωργικές Εκμεταλλεύσεις, ΕΥΕ ΠΑΑ)

22. Ομάδες Παραγωγών (Αθανασία Μερεμέτη, Προϊσταμένη Μονάδας Συνεργασίας και Καινοτομίας, ΕΥΕ ΠΑΑ)

22a. Επιχειρησιακές Ομάδες-Συνεργασία (Αθανασία Μερεμέτη, Προϊσταμένη Μονάδας Συνεργασίας και Καινοτομίας, ΕΥΕ ΠΑΑ)

23. Σύνοψη συμπερασμάτων Συνεδρίου






Επιστημονική Συνεδρία

Ημερίδα για τον Αττικό αμπελώνα

19/12/2022

Εισήγηση Μάρκου Χρήστου, Προέδρου της ΚΕΟΣΟΕ

Εισήγηση Κ. Μπινιάρη, Αναπληρ. Καθηγήτρια ΓΠΑ

Εισήγηση Δ. Γραμματικού, ΥΠΑΑΤ

Εισήγηση Σ. Γεωργάκη, Πρόεδρος ΑΟΣ Κορωπίου


Κλωνική επιλογή στην ελληνική αμπελουργία

Οι παρουσιάσεις των εισηγητών και των παρεμβάσεων στην Επιστημονική Συνεδρία που διοργάνωσε η ΚΕΟΣΟΕ σε συνεργασία με τα Εργαστήρια Αμπελολογίας του Γ.Π.Α. και Αμπελουργίας του Α.Π.Θ. στο Γεωπονικό Παν. Αθηνών, στις 14 Φεβρουαρίου 2020

Εισήγηση Ν. Νικολάου Καθηγητή ΑΠΘ

Εισήγηση Κ. Μπινιάρη Επίκ. Καθηγήτρια ΓΠΑ

Εισήγηση Μ. Σταυρακάκη Ομότ. Καθηγητή ΓΠΑ

Παρέμβαση Ε. Χρυσικοπούλου

Παρέμβαση Ν. Δάλπη

Oι 7 συνεταιριστικές αρχές

Ισολογισμός 2014

ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΤΥΠΟΥ

στις 10/12/2012

ΑΓΟΡΑ - ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΦΥΤΕΥΣΗΣ

ΔEITE TO VIDEO

Δείτε τα πρακτικά της ημερίδας:

Hμερίδα Castelmaure

Συνδεδεμένοι Xρήστες

Έχουμε 708 επισκέπτες συνδεδεμένους