Για λεπτομέρειες πατήστε ΕΔΩ


keosoe

Εκτύπωση
PDF

28 Ιουνίου 2017

Η διαφοροποίηση του κρασιού είναι πλέον σημαντική και στην Κίνα

Το συνέδριο της 20ης Ιουνίου που διοργανώθηκε από το Wine Intelligence στη Vinexpo έδειξε πώς η κινεζική αγορά κινείται ταχύτατα προς μια ώριμη ζήτηση.

 

Ο Κινέζος καταναλωτής εξελίσσει τις προτιμήσεις και τις συνήθειες κατανάλωσης. Πολλές ευκαιρίες υπάρχουν πλέον για διείσδυση στην τεράστια αυτή αγορά.

Με τίτλο «Η διαφοροποιημένη αγορά κρασιού στην Κίνα,» το συνέδριο του Wine Intelligence, που πραγματοποιήθηκε στις 20 Ιουνίου, στη Vinexpo έδειξε πώς νέες τάσεις εμφανίζονται στην κινεζική αγορά. «Δεν είναι πλέον μια αγορά για τις μάρκες entry-level και για κρασιά ultra-premium. Για περίπου δύο χρόνια, τα εμπορικά σήματα μεσαίου μεγέθους αναπτύσσονται όπως επίσης και τα εξειδικευμένα κρασιά που βρίσκουν πλέον τη θέση τους» ανέφερε η Aline Bao Διευθύντρια του Fine Wine και των επιχειρήσεων ηλεκτρονικού εμπορίου οίνου της Cofco Wine και Wine International. Για τους ειδικούς, αυτό σημαίνει περιφερειακή προέλευση, όπως τα κρασιά του Λίγηρα, της Σικελίας, της Αργεντινής, τα βιολογικά κρασιά ... «η ωριμότητα της αγοράς φέρνει μια διαφοροποίηση της κινέζικης προσφοράς,» συνεχίζει η Aline Bao.

 

Το έργο του ηλεκτρονικού εμπορίου

Η κατανάλωση οίνου χαρακτηρίζεται από τον εκδημοκρατισμό, το κρασί δεν απευθύνεται μόνο στις ελίτ. Το Wine Intelligence εκτιμά ότι ο αριθμός των καταναλωτών εισαγόμενων οίνων από τη μέση και ανώτερη τάξη έφθασε σήμερα τα 48 εκατομμύρια (από τα 38 εκατομμύρια πριν δύο έτη). Η εξέλιξη αυτή φέρνει νέα συμπεριφορά τις προσδοκίες. Η έκρηξη των πωλήσεων κρασιών στο Διαδίκτυο είναι δραματική και συνεργεί ώστε να επιταχύνει τον εκδημοκρατισμό του κρασιού. Το 48% των καταναλωτών εισαγόμενων κρασιών παρήγγειλε στο διαδίκτυο τους τελευταίους έξι μήνες, σύμφωνα με το Wine Intelligence. «Στην Κίνα, οι άνθρωποι χρησιμοποιούν πολύ τα κοινωνικά δίκτυα των επιχειρήσεων. Οι Κινέζοι είναι πολύ χαρούμενοι που ποστάρουν σε ένα σήμα και παρουσιάζονται στους άλλους ως καταναλωτές μιας συγκεκριμένης μάρκας», αναφέρει ο Terry Xu, συνιδρυτής της Aroma Republic.

 

Γεύσεις με περιφερειοποίηση

Μια άλλη εξέλιξη, που καταγράφεται στις προτιμήσεις των καταναλωτών είναι αυτή με βάση τις κινέζικες περιοχές. Στο Βορρά, στο Νότο, στην Ανατολή και στην Δύση της Κίνας, οι προτιμήσεις δεν είναι ίδιες. Αυτό εξαρτάται από το είδος της μαγειρικής και των περιφερειακών γαστρονομιών. «Όμως δεν πρέπει να πιστεύουμε ότι αυτή η διαφοροποίηση των γεύσεων σχετίζεται με το φαγητό και το κρασί. Μάλλον, πρόκειται για συνήθειες του παρελθόντος», εξηγεί ο Ζου Τσουάν, του Wine Intelligence. Επιπλέον, οι Κινέζοι τυποποιούν τις προτιμήσεις τους. Σε ό,τι αφορά το κόκκινο κρασί, προτιμούν τα «μαλακά και πλούσια», «τα αρωματικά», « τις μαλακές τανίνες». Αντιδρούν πολύ άσχημα σε όξινες γεύσεις και στις τανίνες. Για τους λευκούς οίνους, οι οποίοι έχουν «ένα πολύ ισχυρό δυναμικό ανάπτυξης στην Κίνα» η Aline Bao διαβεβαιώνει ότι η οξύτητα τους ενοχλεί και θα δούμε ότι προτιμούν τα γλυκά κρασιά και το καλοκαίρι. «Το ίδιο περίπου και για τους αφρώδεις οίνους. Οι Κινέζοι δεν καταλαβαίνουν την οξύτητα της σαμπάνιας. Ωστόσο, υπάρχει δυναμικό καταναλωτών για τους γλυκούς αφρώδεις οίνους όπως d’ Asti» διαβεβαιώνει η Debra Meiburg, MW.

Τέλος, η ομαλοποίηση της αγοράς έχει πλέον πραγματοποιηθεί. «Μια ετικέτα Yellow tail πωλείται στην ίδια τιμή στην Κίνα και στη Βρετανία», δήλωσε ο Richard Halstead, Διευθύνων Σύμβουλος του Wine Intelligence.

Για να προσελκύσουμε τον καταναλωτή πρέπει να λάβουμε υπόψη ότι το ανταγωνιστικό σύμπαν δεν περιορίζεται στην βακχική προσφορά. Και ο Terry Xu επιμένει: «Οι Κινέζοι έχουν χρήματα, αλλά όχι χρόνο. Έτσι τα άλλα προϊόντα ψυχαγωγίας όπως η μουσική, και το σινεμά ανταγωνίζονται το κρασί. Ο ανταγωνισμός μεταξύ της γαλλικών και της ιταλικών κρασιών δεν είναι θέμα!

ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΑΜΠΕΛΟΥΡΓΙΑΣ 23-24 ΜΑΙΟΥ


ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΣΥΝΕΔΡΙΟΥ

ΟΙ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ ΤΩΝ ΕΙΣΗΓΗΤΩΝ ΤΟΥ ΣΥΝΕΔΡΙΟΥ

1. Αμπελουργία και Οινοποιία : «ΜΑΖΙ ΚΑΙ ΜΠΡΟΣΤΑ» ή «ΜΟΝΟΙ ΚΑΙ ΠΙΣΩ» (Κωνσταντίνα Σπυροπούλου, Πρόεδρος ΕΔΟΑΟ - Οινοποιός)

2.Σκοπός , αποδέκτες, όροι και προϋποθέσεις βιωσιμότητας και ανταγωνιστικότητας της αμπελοκαλλιέργειας στην Ελλάδα (Κώστας Ευσταθίου, Αντιπρόεδρος ΕΔΟΑΟ)

3. Η αμπελοκαλλιέργεια, στον κόσμο, στην Ευρώπη , στην Ελλάδα(Παύλος Καρανικόλας, Αναπληρωτής καθηγητής ΓΠΑ)

4. Διαρθρωτικά χαρακτηριστικά της ελληνικής αμπελουργίας - υφιστάμενη κατάσταση - Συμπεράσματα (Παρασκευάς Κορδοπάτης, Διευθυντής ΚΕΟΣΟΕ)

5. Αντιπροσωπευτικά παραδείγματα οικονομικών αποτελεσμάτων σε διαφορετικές αμπελουργικές ζώνες(Σταμάτης Γεωργάκης, Πρόεδρος ΑΣ Κορωπίου)

6. Πολιτικές γης, δίκαιο διαδοχής, χωροταξικό χρήσεων γης – Το γαλλικό παράδειγμα (Θεόδωρος Γεωργόπουλος , Καθηγητής Πανεπιστημίου Reims, Διευθυντής Σ.Ε.Ο)

7. Χρηματοδότηση και χρηματοδοτικά εργαλεία αγροτικού τομέα (Νικόλαος Ντζιαχρήστας, Commercial Banking Director Τράπεζας Πειραιώς)

8. Πολιτικές δημιουργίας συλλογικών σχημάτων για την αντιμετώπιση των διαρθρωτικών αδυναμιών και για την επίτευξη οικονομιών κλίμακος. (Μόσχος Κορασίδης ,Γενικός Διευθυντής ΕΘΕΑΣ)

9. ΖΟΙΝΟΣ ΑΕ, ΕΑΣ Θηραϊκών Προϊόντων, ΑΟΣ Τυρνάβου και ΕΟΣ Σάμου , επιτυχημένα μοντέλα συνεταιρισμών βασισμένα στις ανάγκες των παραγωγών (Θεόδωρος Χαρμπής , Διευθυντής Παραγωγής ΕΟΣ Σάμου)

10. Προϋποθέσεις επιτυχούς ενασχόλησης νέων ανθρώπων με την αμπελουργία (Γιώργος Τσινίδης , Γεωπόνος , MSc Αμπελουργίας Οινοποιίας, Διευθυντής αμπελώνα οινοποιίας Κεχρή)

11. Βιώσιμη εκμετάλλευση οικογενειακού τύπου– χαρακτηριστικά (Χαρούλα Σπινθηροπούλου, Γεωπόνος, Οινολόγος, Δρ Αμπελουργίας)

12. Ανταγωνιστική αμπελουργία (Γραπτή παρέμβαση Γιάννη Βογιατζή, Προέδρου Συνδέσμου Ελληνικού Οίνου)

13. Έρευνα – καινοτομία- αμπελουργία ακριβείας.  Η εφαρμογή τους στον αμπελουργικό τομέα , θεωρία και πράξη.(Σεραφείμ Θεοχάρης, Δρ. Αμπελουργίας ΑΠΘ)

14. Έρευνα – καινοτομία- αμπελουργία ακριβείας. Η εφαρμογή τους στον αμπελουργικό τομέα , θεωρία και πράξη. (Εμορφίλη Μαυρίδου ,  Χημικός Μηχανικός, MSc Αμπελουργίας Οινολογίας , Κτήμα Άλφα)

15. Αναπτυξιακή αμπελουργία, κλιματική κρίση και ελληνικός αμπελώνας (Μανόλης Σταυρακάκης, Ομότιμος καθηγητής Γ.Π.Α.)

17. Η φιλοσοφία και οι επιδιώξεις της νέας ΚΑΠ 2023-2027 (Νικόλαος Μανέτας, Προϊστάμενος ΕΥΔ ΣΣ ΚΑΠ)

18. Tομεακά προγράμματα αμπελοοινικού τομέα, στο πλαίσιο του Στρατηγικού Σχεδίου της ΚΑΠ 2023 – 2027 (Αλεξάνδρα Πετροπούλου, Προϊσταμένη τμήματος Αμπέλου Οίνου και Αλκοολούχων ποτών Υπ.Α.Α.Τρ)

19. Η αξιοποίηση των εργαλείων του Πυλώνα ΙΙ της ΚΑΠ, από τον Αμπελοοινικό Τομέα. (Χαράλαμπος Μουλκιώτης ,Στέλεχος Μονάδας Παρακολούθησης Παρεμβάσεων Πυλώνα Ι,ΕΥΕ ΑΕΤΠ)

20. Οικολογικά Σχήματα αντί Πρασινίσματος (Παναγιώτα Παπαλουκοπούλου ,Προϊσταμένη Μονάδας Περιβάλλοντος και Κλιματικής Αλλαγής, ΕΥΕ ΑΕΤΠ)

21. Νέοι Γεωργοί (Κλεοπάτρα Πανοπούλου , Στέλεχος Μονάδας Ενισχύσεων στις Γεωργικές Εκμεταλλεύσεις, ΕΥΕ ΠΑΑ)

22. Ομάδες Παραγωγών (Αθανασία Μερεμέτη, Προϊσταμένη Μονάδας Συνεργασίας και Καινοτομίας, ΕΥΕ ΠΑΑ)

22a. Επιχειρησιακές Ομάδες-Συνεργασία (Αθανασία Μερεμέτη, Προϊσταμένη Μονάδας Συνεργασίας και Καινοτομίας, ΕΥΕ ΠΑΑ)

23. Σύνοψη συμπερασμάτων Συνεδρίου






Επιστημονική Συνεδρία

Ημερίδα για τον Αττικό αμπελώνα

19/12/2022

Εισήγηση Μάρκου Χρήστου, Προέδρου της ΚΕΟΣΟΕ

Εισήγηση Κ. Μπινιάρη, Αναπληρ. Καθηγήτρια ΓΠΑ

Εισήγηση Δ. Γραμματικού, ΥΠΑΑΤ

Εισήγηση Σ. Γεωργάκη, Πρόεδρος ΑΟΣ Κορωπίου


Κλωνική επιλογή στην ελληνική αμπελουργία

Οι παρουσιάσεις των εισηγητών και των παρεμβάσεων στην Επιστημονική Συνεδρία που διοργάνωσε η ΚΕΟΣΟΕ σε συνεργασία με τα Εργαστήρια Αμπελολογίας του Γ.Π.Α. και Αμπελουργίας του Α.Π.Θ. στο Γεωπονικό Παν. Αθηνών, στις 14 Φεβρουαρίου 2020

Εισήγηση Ν. Νικολάου Καθηγητή ΑΠΘ

Εισήγηση Κ. Μπινιάρη Επίκ. Καθηγήτρια ΓΠΑ

Εισήγηση Μ. Σταυρακάκη Ομότ. Καθηγητή ΓΠΑ

Παρέμβαση Ε. Χρυσικοπούλου

Παρέμβαση Ν. Δάλπη

Oι 7 συνεταιριστικές αρχές

Ισολογισμός 2014

ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΤΥΠΟΥ

στις 10/12/2012

ΑΓΟΡΑ - ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΦΥΤΕΥΣΗΣ

ΔEITE TO VIDEO

Δείτε τα πρακτικά της ημερίδας:

Hμερίδα Castelmaure

Συνδεδεμένοι Xρήστες

Έχουμε 367 επισκέπτες συνδεδεμένους