9 Δεκεμβρίου 2010
Πτωτική πορεία των ελληνικών εξαγωγών οίνου στη Ρωσική αγορά καταγράφει έκθεση του Ο.Ε.Υ. της Ελληνικής Πρεσβείας στην Μόσχα
Εκτενή αναφορά για την ρώσικη αγορά οίνου απέστειλε το γραφείο Οικονομικών και Εμπορικών Υποθέσεων της Ελληνικής Πρεσβείας στη Μόσχα.
Στη ρώσικη αγορά που αποτελεί και σύμφωνα με το Στρατηγικό Σχεδιασμό marketing και Branding του ελληνικού κρασιού, αγορά στόχο, διακινήθηκαν το 2009 696,4 εκ. λίτρα οίνου, εκ των οποίων το 32% παράγεται εγχώρια.
Η κατανάλωση οίνου μέχρι το 2008, παρουσίασε δραματική μείωση, στα 5,4 lt κατά κεφαλήν όταν το 1984 ανερχόταν στα 19 lt κατά κεφαλήν.
Στην έκθεση αναφέρονται, οι ανασταλτικοί παράγοντες (υπέρογκα περιθώρια κέρδους στο χονδρεμπόριο και λιανεμπόριο) που ευθύνονται για την αργή εξέλιξη της αγοράς, η επίδραση της οικονομικής κρίσης στην κατανάλωση, ενώ στην ανάλυση των εισαγωγών, σημειώνεται ότι η Ελλάδα κατέχει την 26η και 24η θέση, από άποψη ποσότητας και αξίας με 402.021 lt αξίας 971.700 $ ΗΠΑ, καταγράφοντας πτώση 56% και 54% αντίστοιχα συγκριτικά με το προηγούμενο έτος.
Στην αναφορά, παρατίθενται επίσης και το ρυθμιστικό πλαίσιο, πρόσβασης στη Ρωσική αγορά.
Το πλήρες κείμενο της έκθεσης, θα αναρτηθεί άμεσα στο πεδίο του site που αφορά το Marketing Branding/Αναφορές Πρεσβειών/Ευρώπη/Ρωσία.