Εκτύπωση
PDF

25 Φεβρουαρίου 2011

KAINOTOMΕΣ ΨΗΦΙΑΚΕΣ ΠΡΑΚΤΙΚΕΣ ΠΡΟΩΘΗΣΗΣ ΤΩΝ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ ΣΤΙΣ ΗΠΑ

 Με δύο αναφορές του Γραφείου Οικονομικών και Εμπορικών Υποθέσεων του ελληνικού Γενικού Προξενείου στο Σικάγο, περιγράφονται οι νέες τάσεις προώθησης και πώλησης προϊόντων μέσω της διαδικτυακής παροχής υπηρεσιών.

Η πρώτη αναφορά περιγράφει την πρακτική προώθησης που υιοθετούν εταιρείες μέσω των ιστοσελίδων τους με προσφορές που διαρκούν μερικές ώρες και απευθύνονται στο καταναλωτικό κοινό με γνώμονα το μικρότερο κόστος διάθεσης στο οποίο συμβάλει η  απόκτηση «ηλεκτρονικού κουπονιού προσφοράς.
Η δεύτερη αναφορά, περιγράφει την αυξανόμενη χρήση των in – store  πληροφοριών από τους καταναλωτές με τη χρήση εφαρμογών (apps), που έχουν ενσωματωθεί στα κινητά τηλέφωνα νέας τεχνολογίας.  Στην αναφορά περιγράφονται επίσης και άλλα στοιχεία που θα χαρακτηρίσουν την αγορά των ΗΠΑ το 2011.
Και τις δύο αναφορές, μπορείτε να τις αναζητήσετε στην τοποθεσία :  Martketing  και Branding /Aναφορές Πρεσβειών / Αμερική / ΗΠΑ.

Πρόγραμμα «ΟΙΝΟΓΝΩΣΙΑ»

Επιστημονική Συνεδρία

Ημερίδα για τον Αττικό αμπελώνα

19/12/2022

Εισήγηση Μάρκου Χρήστου, Προέδρου της ΚΕΟΣΟΕ

Εισήγηση Κ. Μπινιάρη, Αναπληρ. Καθηγήτρια ΓΠΑ

Εισήγηση Δ. Γραμματικού, ΥΠΑΑΤ

Εισήγηση Σ. Γεωργάκη, Πρόεδρος ΑΟΣ Κορωπίου


Κλωνική επιλογή στην ελληνική αμπελουργία

Οι παρουσιάσεις των εισηγητών και των παρεμβάσεων στην Επιστημονική Συνεδρία που διοργάνωσε η ΚΕΟΣΟΕ σε συνεργασία με τα Εργαστήρια Αμπελολογίας του Γ.Π.Α. και Αμπελουργίας του Α.Π.Θ. στο Γεωπονικό Παν. Αθηνών, στις 14 Φεβρουαρίου 2020

Εισήγηση Ν. Νικολάου Καθηγητή ΑΠΘ

Εισήγηση Κ. Μπινιάρη Επίκ. Καθηγήτρια ΓΠΑ

Εισήγηση Μ. Σταυρακάκη Ομότ. Καθηγητή ΓΠΑ

Παρέμβαση Ε. Χρυσικοπούλου

Παρέμβαση Ν. Δάλπη

Oι 7 συνεταιριστικές αρχές

Ισολογισμός 2014

ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΤΥΠΟΥ

στις 10/12/2012

ΑΓΟΡΑ - ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΦΥΤΕΥΣΗΣ

ΔEITE TO VIDEO

Δείτε τα πρακτικά της ημερίδας:

Hμερίδα Castelmaure

Συνδεδεμένοι Xρήστες

Έχουμε 554 επισκέπτες συνδεδεμένους