27 Ioυλίου 2012
Κάμψη πωλήσεων οίνων στο Ηνωμένο Βασίλειο αγορά
Οι πωλήσεις κρασιών στο λιανικό εμπόριο του ΗΒ έχουν μειωθεί κατά 27 εκατομμύρια φιάλες ενώ τα αλκοολούχα ποτά στο ισοδύναμο των έξι εκατομμυρίων φιαλών ,σύμφωνα με δημοσίευση του Harper’s.
Συνολικά διαπιστώθηκε πτώση κατά 4% του όγκου των πωλήσεων στον τομέα των λιανικών πωλήσεων οίνων το τελευταίο έτος, σύμφωνα με τα στατιστικά στοιχεία της Nilsen για την περίοδο που έληξε στις 28 Απριλίου 2012. Η έκθεση καταδεικνύει επίσης μια σημαντική στροφή προς τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας όσον αφορά στα κρασιά. Η ετικέτα Sainsbury’s Mondelli κινήθηκε ανοδικά 121 θέσεις στο νούμερο 22 της κατάταξης, ενώ η Τesco’s Ogio ανέβηκε εννέα θέσεις. To μερίδιο της ιδιωτικής ετικέτας με βάση την “light”κατηγορία οίνου έχει αυξηθεί κατά 1,1 εκατοστιαίες μονάδες στο 22% και αντίστοιχα 0,8 μονάδες στην μπίρα με μερίδιο 4,7% όπως και 1,7 μονάδες στα RTDs στο 4,9%. Αλκοολούχα συμπεριλαμβανομένων των Russian Standard και Teacher’s δεν ακολουθούν την πτωτική πορεία και παρουσιάζουν έντονη ανάπτυξη, όπως είναι και μερικά “κοινής κατανάλωσης” κρασιά νεοφερμένα στην κατηγορία BWS συμπεριλαμβανομένων των Stella Cidre και Foster’s Gold.