21 Σεπτεμβρίου 2012
Μόδα και τάσεις στην κατανάλωση οίνου στις ΗΠΑ
Από τον Αύγουστο 2011 έως τον Αύγουστο 2012, οι πωλήσεις "γλυκού κόκκινου κρασιού" έχουν αυξηθεί κατακόρυφα στις ΗΠΑ
στα δίκτυα κατανάλωσης κρασιών στο σπίτι (108% σε σύγκριση με την προηγούμενη περίοδο). Σύμφωνα με την εταιρεία ερευνών Nielsen, εντυπωσιακή εναλλακτική λύση στην αγορά των ΗΠΑ αποτελούν τα Μοσχάτα με επιτυχία (45%), καθώς επίσης αυξανόμενη είναι η ζήτηση για κρασιά της ποικιλίας Malbec (23%) και των bag-in-box των 3 λίτρων (14%).
Το τρέχον έτος, η ζήτηση στις ΗΠΑ για τα κρασιά που πωλούνται λιγότερο από $ 9 διατηρήθηκε σε 118 εκατομμύρια κιβώτια (-0,4% σε σύγκριση με την προηγούμενη περίοδο), ενώ οι πωλήσεις των κρασιών που πωλούνται πάνω από $ 9 αυξήθηκε στα $ 33,2 εκατομμύρια (+11,5%). Η εταιρεία ερευνών Nielsen, αναφέρει ότι η ζήτηση έχει αυξηθεί ειδικότερα για τα κρασιά τιμές μεταξύ $ 9 και $ 12 (13%). Τα ροζέ κρασιά που πωλούνται περισσότερο από $ 8 αυξήθηκαν κατά 17%. Τα στοιχεία αυτά επιβεβαιώνουν την άνοδο της «αριστοκρατικής ζήτησης» στις ΗΠΑ.