Eιδήσεις
28 Δεκεμβρίου 2023
Στους νεαρούς καταναλωτές αρέσουν τα κρασιά με διασκεδαστικές ετικέτες, αλλά όχι για όλες τις περιπτώσεις
Κάθε ετικέτα κρασιού έχει τον δικό της στόχο μάρκετινγκ. Ένα προφανές γεγονός που αξίζει να θυμούνται οι επαγγελματίες όταν θα μπουν στον πειρασμό να εκσυγχρονίσουν υπερβολικά τις συσκευασίες τους για να προσελκύσουν νέους καταναλωτές, οι οποίοι δεν ζητούν τόσα πολλά.
Εργαλείο για να ξεχωρίζεις από το πλήθος, η ετικέτα δεν πρέπει να είναι πολύ ακραία για να μην υπερισχύει του περιεχόμενου... Επικίνδυνη ισορροπία!